torsdag 20 november 2008

Resa bort

Imorgon lunch ska jag sitta på bussen till Göteborg:) Planerna är att hjälpa Rita att baka en tårta och sen antingen festa eller ta en myskväll hemma hos henne.

Lördag o söndag ska jag spendera hos mamma, kanske fixa hemmadatorn lite så den kan funka normalt igen. Hjälpa mamma med diverse saker. Märks att det var längesedan jag var hemma... Gruppen är inte överlycklig över att jag försvinner precis när presentationen ska nötas in o vi ska ställas inför massa frågor på tisdag eftermiddag. Ingenting funkar som jag vill ju:( Dumma skola.

Men men. Jag har iallafall hittat en flamingo:) En julgransprydnad i glas och fluffjädrar, det kommer en liten bild lite senare:) O så hittade jag en box där jag kan lägga mina vykort o brevgrejer så man kan hitta saker igen. Det ska bara fixas iordning någon gång.

Undrar hur mkt man behöver stressa med sitt examensarbete, alla verkar ha hittat ett eller annat att syssla med. Jag vill bara bort härifrån. Trött på skola o det jag läser till. Är det ens meningen? Vill ha semester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar