söndag 9 november 2008

Du får inte det du förtjänar...

..du får det du tar! Det borde jag nog lära mig av, med tanke på reaktioner på mitt tillfälliga byte av status från singel till ingenting på facebook. Haha, för då är man tydligen ihop med någon iallafall. Men det är jag inte (än), även om man ibland känner att man vill tillhöra någon mer än bara sig själv.

Drömde mardrömmar inatt och nu vågar jag än mindre lita på killar och tro att de kan vara trogna. Men jag ska inte misströsta, jag ska gå efter mitt nya motto:)

Kvällen igår blev iallafall bra, väldigt bra service på stället och en hel del roliga stunder med de gamla och dryga studenterna som fortfarande inte är klara med examen:-D Jag lyckades vara klar i tid för första gången någonsin! Och håret lyckades jag sätta upp i en svinrygg alldeles själv:) Har tyvärr ingen bra bild på det..
***
Dagen idag såg ut att gå åt skogen, jag blev genomblöt på min promenad som skulle lätta upp mitt dåliga morgonhumör - istället för att njuta av promenaden höll jag stenhårt i min luva som höll på att blåsa bort hela tiden, och svor så jag själv blev generad.

Drypande kom jag hem och kröp ihop på sängen o sov några timmar istället, det kändes vettigare än att fortsätta vara sur. Det var nog bra det med, jag kom på bättre tankar och kvällen avslutades med en mindre men trevlig tjejkväll:) Tack ni underbara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar