tisdag 23 juni 2009

(#) SOL!

Åhh, första veckodagen på jobb och så får man veta att teknikerna har installerat nya system som inte fungerar ihop med mina arbetsuppgifter. Blir man arg eller?! Fick sitta i varma arkivet hela dagen igen. Suck! Jag som såg fram emot att få bråka med datorn lite..

Sånt är livet, tur jag jobbade hela dagen, ytterligare några hundralappar rikare nästa månad. Fast det känns meningslöst att sitta i arkivet igen, det kan jag göra när jag har fått ordning på det andra. Med andra ord, JIPPIE en ledig vecka!! Eller tja, ledig är den kanske inte men helt formbar efter mina önskemål^^ Kanske jag blir trött på att vara ledig och kommer jobba i slutet av veckan ändå..

I vilket fall, TADA! Hur härligt är inte detta?


Alltså, jag klagar verkligen inte!

Ut med böckerna i solen vettja! och ta en stoor portion solstrålning så det räcker till heeeela sommaren! Hmmm.. vad ska man mer hitta på? Hade varit kul med lite aktiviteter.. iofs, jag tränar ju! Ahh, gött! Då har man löst det bekymret också:) Det ska va gôtt att leva... hihi

//I
P.S.: Jag älskar mitt jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar