torsdag 11 juni 2009

Hick

Nu har jag hällt i mig min efterlängtade öl. Och kört bil för första gången på ett år (?). Båda sakerna gick faktiskt bra, efter varandra. Ja, först köra bil och sen öla:) Hade blivit nervös om jag hade gjort tvärtom..

I Borås pratar man som i London, om väder, alltså - jag slapp regn heeela dan! Ganska skönt då det blev en runda runt i affärer och inte alltid med bil. Jag har äntligen hittat det quiltade överkastet jag har letat efter länge nu! Nästa problem är vilken färg jag ska välja. Den vita känns ganska lagom just nu, men kanske tråkig? Finns i flera färger och mönster på Kid... Sen hittade jag den fina tvålpumpen som jag har haft hemma innan men som gick sönder för ett antal månader sen, dessutom till sänkt pris... klart att jag köpte den! Men den får vänta att användas ett tag nu, kanske till jag har ett stabilare handfat.

Inför imorgon införskaffades lite Asti och lite öl (som påbörjades redan idag) och nu är jag ganska nöjd. Och magen min mullrar som vanligt. Vet att du lever, min lilla blatte! Hick, livet är ganska skönt ibland.. hick..

//I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar