torsdag 4 juni 2009

Avslutningsmiddag

Mina i-landsproblem fortsätter, nu när jag har fått ett godkänt opponeringsintyg (eller opposition som jag lyckades stava det på facebooken) så återstår det "bara" att välja lite kläder till ikväll också. Och skor. Glöm inte väskan också, men den är lättare.. Hmpf. Vädret verkar ha skärpt sig iallafall, kanske ett back-up med paraply hade behövts, annars bör jag klara mig:)


Denna klänning står som val.. måste prova!

Jaja, får väl välta ut hela garderoben igen, och stoppa nåt i blatten också så den inte morrar.

Intressant nog är jag inte så trött idag, trots att jag gick upp i ottan för att hinna läsa klart examensrapporten (notera att mötet var redan åtta!).. Igår lade jag ju allt krut på att översätta klart texterna, skönt med lite extrajobb sådär ibland, gillar att utnyttja språket:) Dock märker jag att vissa begrepp inte längre är lika självklara som de var förr, börjar glömma. Aja baja! Fram med massa ryska böcker i sommar då:)

P.S.: Tack så jättemycket för hjälpen, pupsik;) Hade inte blivit så bra om jag hade jobbat utan dig.. ;)
//I

1 kommentar: