måndag 22 juni 2009

Härligt

När man vaknar på morgonen av att solen skiner in, myggbetten kliar och det är stekhett inne, då tänker man: åhh, nu är det sommar!

Efter helgen har jag många bevis på att jag är omtyckt av de små kräken - myggorna. Men det gör väl inte så mycket, firar man midsommar där det inte blåser lika mycket som i Helsingborg så får man skylla sig själv. Här är vi ju faktiskt allt som oftast förskonade från dessa odjur.

Nu har jag faktiskt gjort allt jag hade tänkt mig, bl.a. ringt och avbeställt bredband till dagen jag ska flytta (huuuur ska jag klara mig??haha) och ringt om oklarheter i hyreskontraktet. Verkade lite intressant att Ikano inte hade koll på vilket källarutrymme som hör till vilken lgh.. får hoppas att hyresvärden är lite bättre. HOPPAS!

Ska man skutta ner till stranden eller ängen här uppe? Måste ta vara på möjligheterna när jag kan! Schteeka lite:)

//I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar