fredag 5 juni 2009

Tråkig fredag

Varje dag har jag haft något att göra, därför känns det helt skumt att inte ha något inplanerat alls idag. Bara vara ledig och ha en väldigt tråkig fredag. Jag oroar mig inte för att jag inte har något att göra - det finns det alltid, dock är det inget kul eller spännande idag.. sånt är livet!

Största nyheten på hela dagen är väl att jag nu vet att jag kommer flytta, i början av november har jag en hälften så dyr lägenhet inte alltför långt härifrån. Borde väl vara lite gladare, men ni som följt min blogg lite längre vet att jag verkligen har grott mig in i min lägenhet, både bokstavligen och med min själ. Jag trivs! Nästa boning såg inte så mysig ut, men jag ska vara positiv! Jag brukar få till det ganska mysigt och bra ändå:)

Kommer sakna min älskade balkong, dock använder jag den mest bara under sommaren, därför blir det nog bra att flytta när sommaren är slut...

Igår hade vi en alldeles ypperlig avslutningsmiddag med god mat, och turen att komma hem torra:) Klänningen jag valde igår var även den som användes, och jag tror den passade ganska bra. Bjuder på en liten bild på frusna mig och Johanna:
//I

4 kommentarer:

  1. Eto mal4ik ili devo4ka rjadom s toboj?

    SvaraRadera
  2. Uzaaas nu i roza,propitaja kakaja-to,kak u alka6a!

    SvaraRadera
  3. Prosto ne raskrawenaja kak u menja! ;)

    SvaraRadera