söndag 28 juni 2009

Första turen

Solen gassar, havsvattnet glittrar och himlen är alldeles blå och nästintill molnfri - perfekt dag helt enkelt! Så glad att jag fick komma ut och vara med på segelbåten, min allra allra första gång att segla någonsin!

När jag fick reda på att seglingen skulle bli av imorse blev det fart på mig, var nog klar på fem röda:P Haha, har nog aldrig gått så fort annars:) och det var helt klart värt det. Ryggen tyckte kanske inte om all sol, men jag försökte att inte ha solen i nacken alltför mycket heller och smorde in mig med after sun direkt när jag kom hem. Solskyddet på sprayflaska tog nästan slut idag, så jag får ta och skaffa en till! Känns ändå bra att man kommer ihåg att skydda sig.

Så nu sitter jag och mumsar på pommes frittes och lyssnar på mina webföreläsningar, det är en flintis som pratar roligt som jag lyssnar på. Man får ibland ta om det en eller två gånger för att saker ska fastna. Blir nog extra svårt idag, då jag sitter och gungar hela jag:) sådär mysigt så man bara vill sova.. tackar så mycket för idag sötnos!

//I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar