söndag 14 juni 2009

Döm inte

Så blir du själv inte dömd.. var det så det led? Haha, jag reagerade kanske lite väl mycket på alla gubbar som kommenterade mina mönstrade strumpbyxor.. Vad vet jag, de kanske har en fetish och kanske samlar på sådana själva? Tänkte inte på det.. utan mest att de var ohyfsade nog att störa mitt i ett samtal och även fråga var jag köpt de...(!) Det finns folk till allt.. och alkisar har jag bara slutat reagera på. Summa sumarum: jag får vara glad för att jag syns och märks! Dock vore det ett plus om lite snyggare människor vågade komma fram då...:P

Annars bjöd dagen på trevligare saker, såsom möten med människor man inte har sett på evigheter, trevliga pratstunder och promenader vid havet. Trots blåst var jag faktiskt glad, förut blev jag mest irritterad. Utsläppt hår är dock inget hett tips när det blåser, man blir helt snurrig när man försöker fokusera på vägen framför allt fladdrande.

Mina gröna fingrar kliade mer än vanligt imorse, ingen blomma kom undan idag, alla är omplanterade och upprensade! Och tomater har jag nu i överflöd.. iallafall om man räknar plantor. Fönstret räcker snart inte till för allt det gröna.. Hoppas bara fönsterbrädan håller! Iallafall tills jag flyttar... En positiv sak jag kom på är att det är faktiskt två fönsterbrädor i den nya lägenheten!

Min tjocka lagbok kom i veckan, och jag var mycket nöjd ända till Anna påpekade att den behöver man inte alls ha för det finns andra böcker som är mycket billigare.. Jahopp. Men då får jag väl vara stolt över att äga en lagbok då! Så de så.

//I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar