söndag 7 juni 2009

Rösta!

Ja, om du inte har gjort det ännu det vill säga! Jag måste ju överväga mitt beslut väldigt noga här.. :) Och dricka upp kaffet för att få dagen på rätt håll!

Gårdagen var helt underbar, med en del roliga bilder, god dricka och fäsrka jordgubbar. Här bl.a. jag posandes (sjukt duktig på det) och ett par popcorn-bröst! Ser ut som att jag gjorde silikoninlägg och har enorma boobs!



Nej, vi firade inget särskilt, bara att det var lördag kanske:)

Efter denna genomförda och väldigt ambitiösa fotosession gav vi oss ut i nattlivets Hbg -trots förlust mot Danmark i fotboll var det ganska mycket folk på gatorna, tydligen kom de dit ungefär som vi, någonstans vid tolv. En öl senare traskade vi hemåt igen:) Det är inte mycket som behövs för att göra oss lyckliga.. eller i varje fall trötta..

Hur var er kväll?

//I

4 kommentarer:

  1. Uzas,Inna nu i fotka kotoraja 2aja,ja ispugals...ne nado tak bol6e delat :( a vooot 3ja hehe po4a6e!=P

    SvaraRadera
  2. Faktiskt ingen aning. Kan du inte välja som alternativ när du laddar upp bilderna? Jag laddar upp bilder och sedan klickar man bara att den ska läggas som motiv och vilken storlek den ska ha när man klickar på den. Annars kan jag gå in i koden och se om jag blir klokare av det

    SvaraRadera
  3. Nu slava bogu,a to ja dumala segodnja opjat no4'y spat ne budu hahahah-6utka =*

    SvaraRadera
  4. Hur har det gått med bilderna?

    SvaraRadera