onsdag 1 april 2009

Nu börjar det hända saker!

Grattis till alla er inklusive mig som var tvungna att slänga an sig jackan idag för att det var så himla varmt ute! Jag halvsprang iofs till tåget, men hur härligt är det inte att bara gå i en kortärmad tröja bland alla andra som e påbylsade med jackor? Jättehärligt!

Idag tvingade jag i mig en RedBull, drycken jag vanligen avskyr, men den hjälpte mot den vanliga efter-lunch-segheten jag drabbas av titt som tätt. Så nu händer det minnsann saker! Jag hoppas på mycket nu, bl.a. att bli klar med jobbet, att få börja med exjobbet och att få börja leta sommarjobb. Och hitta en bra lägenhet att bo i till hösten. Förvisso ingen panik med det sista, för i min lägenhet får jag bo så länge jag pluggar, o det vet jag kan bli länge:P

Nu måste jag hoppa i träningskläderna och springa till träningen!

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar