söndag 5 april 2009

Söndag

Halva dagen har redan gått och ändå gick jag upp kl. åtta(!) imorse, mycket tack vare att jag somnade ganska tidigt igår.

Jag har förvisso hunnit med en omgång tvätt, så nu är det mesta rent hemma iallafall. Nu sitter jag och hoppas på att vädret blir lite soligare snart. Lite grått och mulet ute idag, men imorse vid sju-tiden var det klarblå himmel, så jag börjar nästan bli sur på mig själv att jag inte gick upp redan då!

Slurpar i mig något smoothie-aktigt, sorbeglass med mjölk, sådär gott men jag orkar inte handla youghurt:( Eller något överhuvudtaget nu. Mjölken är snart slut hemma, så jag blir nog tvungen ändå, ingen mjölk=katarstrof! Jag hoppas verkligen inte jag kommer bli intolerant mot den, min älsklingsrdyck! Till frukosten blev det såklart vårrullar, så nu är jag trött på de och ska laga nåt med lax i istället. Helst så jag kan ha det de tre dagarna jag hinner jobba kommande veckan. Sen åker jag hem hem och träffar några kompisar, och veckan därpå blir vår lilla resa av! Tiden går oerhört snabbt, även om man ibland tror att den står still..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar