onsdag 22 april 2009

Straff, någon?

Jag börjar snart tro att det är straffbart att vara morgontrött, och trött överhuvudtaget. Igår kväll var jag så trött att jag, enligt min vanliga rutin, lagade lite mat halvsovandes och sedan ramlade i säng och sov som en bebis ända fram till kl. sex imorse och då hade jag redan blivit försenad till jobbet (enligt mina planer iallafall), glömt att ställa klockan alls! Hur kan det hända??

När jag, nästan vaken, började leta efter mitt resekort, redan efter tåget hade avgått, så var det självklart bortglömt hemma, i en annan jacka.. Alltså - en till heelt onödig utgift! Det är verkligen som bestraffning, böter för att man inte är tillräckligt vaken! Phu. Jag behöver mer semester. Helt klart.

1 kommentar:

  1. jag kan trösta dig - men när lönedagen kommer;)
    puss - mamma

    SvaraRadera