måndag 27 april 2009

Förväntansfull

Det känns som att saker och ting börjar röra sig åt rätt håll. Alla frågetecken som har snurrat runt i mitt huvud börjar nu sakteliga rätas ut, kanske jag hittar någon tråd att dra i iallafall. Jag vill så gärna bli klar med en sak och gå över till nästa, och kanske så börjar det gå som jag vill:) Litet hopp tändes igen, nu måste jag ha tålamod och tänka.. Och hoppas:) Får jag ett klart besked så får ni snart veta vad det är, till dess kan ni iaf gissa;)

Lägger in ett par bilder på väskan jag äntligen har sytt klart idag:
















Den kommer jag ha till tvättmedel eller kanske även att handla med ibland.. den blev ju trots allt fin!

Kindersurprise! Fast jag vill egentligen ha rallybilen... I brist på annat under promenaden runt i affärerna.
Min mage var inte glad sen... Men jag tycker om choklad! Och kaffe, för nu har jag skaffat en kaffekokare som jag ska testa imorgon, det blir mycket godare kaffe när det kokas och inte bryggs. Av någon anledning.

Hittade en fin klänning men den fick stanna i affären för den såg konstig ut och var bara fin i ryggen. Sen har jag gått in på StYre där det alltid finns något jag tycker om, men oftast alldeles för dyrt, och sen har jag uppdaterat mitt förråd av ordning&reda-saker:) Det är alltid bra att ha.


Jo, visst. Jag var ledig på en måndag. Rätt skönt det med ibland;)

//I


1 kommentar: