lördag 4 april 2009

Bio

Filmen var helt ok tyckte jag, var nästan på väg att fälla en tår i slutet, men det är jag:)

Det blev goda och feta vårrullar innan dess och inte heller någon träning, istället vårstädade jag hela lägenheten som känns mycket ljusare med sommargardiner och lite mindre saker överallt. Blommorna har fått åka ut på balkongen. Jag vill också ut, sitta och mysa där nu, men det är kallt och jag saknar min vattenpipa jättemycket. Åhh dumma dumma mig som inte hämtade upp den direkt efter den där festen. Eller så är det kanske lika bra. Men det är minnen för mig, och det är en del av sommaren, ohjälpligt. Det luktar dessutom gott om den....

Blir nog att jag köper en snart igen då. Trots att det är lördag så går jag och lägger mig redan nu, så kommer jag förhoppningsvis upp tidigare imorgon;)

Sov gott sötnosar! //I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar