fredag 3 april 2009

Nu är de här

JA, fjortisar och barnfamiljer. Jag blev helt chockad hur mycket folk det var i parken och överallt! När jag kommer hem brukar jag nästan bara se hundar med sina ägare ute så här dax.

Efter en bit mat ska även jag ut och rastas. Det blåste varmt ute när jag cyklade hem, sånt ska man ta vara på!
_________________________________________
Då var jag hemma igen, och misstankarna är bekräftade: fjortisar är överallt. Som svamp i skogen. Och jag har tänkt om när det gäller skinnjacka, minst varannan minderårig har det på stan. Så näpp. Min finfina trenchcoat kommer duga sååå bra ett tag till:)

På tal om fjortisar, vem känner igen sig här (I do, I do, I do!)?

När vi summerade upp det lite så har vi kommit fram att vi har varit ute och gått i tre timmar. Tre timmar! Så länge brukar jag inte träna ens. Förvisso kommer jag kanske göra det imorgon, då har vi workshop hela dagen, men det brukar vara roligt. En till apropå-bild:

Ha, en bra grej till: nu slipper jag iallafall fundera var sofiero slott ligger! Jag har cyklat upp dit förra sommaren men vände precis innan slottet, så typiskt! Bara ett par meter till och jag skulle kunna vara stolt att ha hittat dit helt själv! Shit happens.

Till sist: såklart att jag älskar Nemi:)

God natt! /I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar