söndag 26 april 2009

God natt

Jag är lite trött nu, haft lite aktiviteter denna dagen också, vilket är klart roligare än att sitta inomhus och skriva om ingenting:P I helgen var Rita hos mig vilket var superkul och trevligt, älskar när hon är på besök! Idag åkte hon hem igen, saknar dig redan, stumpan-strumpan!

Igår grillade vi, det var underbart väder och vi var nog minst 10-12 pers:) Rätt lagom för de två grillarna på innegården. Sen fortsatte vi till fyrans allrum, rökte vattenpipa (saknat! kände mig helt rosslig i halsen imorse, men sånt man får ta) drack lite gott och stortrivdes. Runt två-tre på natten somnade jag och Rita, vilket betyder att kvällen var rätt lyckad, med en lagom bakfylla imorse.

Med fortsatt fint väder lånade jag en till cykel och så tog vi en liten cykeltur längs med havet i förmiddags, hur mysigt som helst. Precis lagom också, vi hann bli av med det mesta av bakfyllan, umgås och inte missa bussen! Visst låter det som en bra bedrift?

Ögonen stänger sig av sig själva, så detta får vara nog för idag, sussa sött!

//I

1 kommentar:

  1. läs om allt vad jag tycker om dig i din snabba gästboken babe;*

    SvaraRadera