onsdag 15 april 2009

Bara några timmar kvar till London!

Åhh, nu så börjar resefebern komma lite smått krypande. Har fortfarande inte packat väskan, men städar undan här hemma så det ser mänskligt ut när jag kommer tillbaka. Helt otroligt - inatt åker vi! Lilla jag som inte har flygit på åratal, hur ska det gååå...?

Jaha ja, vad ska man packa ner då? Detta är ju tänkt att vara en weekend med massa shopping och sightseeing, alltså bör iaf kameran få följa med! Ja, såklart. Sen då? Nu börjar jag ju bli hungrig.. då kan man inte tänka! Kanske bör solskydd följa med iallafall, så mycket som det har kliat i det jäkla soleksemet! Sånt skit har jag aldrig fått förut, men nu så, som brev på posten!

Tipset med aloevera mot soleksem har faktiskt funkat sjukt bra, det börjar gå ner lite och jag har helt slutat klia, puh!

Jag får börja med mat och också välja vilken väska som får följa med.. Så ordnar det sig!

Gullepluttekramisar på er, jag är glaad:)

//I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar