måndag 6 april 2009

Rastlös

Ingen träning idag, mådde pyton när jag kom hem. Nu är det bättre och snart blir det promenad. Kanske har det blivit för mycket redbull idag, har ju nästan blivit klar med allt som skulle göras på jobbet, har jag tur så är jag klar med allt mitt planerade jobb denna veckan, sen är det att ta mig an högar som ligger utanför arkivet, det är inte att leka med.. hoppas det mesta bör slängas!


Nu hoppas jag verkligen att saker ska hända, att jag ska kunna bli klar med allt, bryta mönster och äntligen slutföra det jag har påbörjat.


Kollade på gamla bilder idag, saknar nollningen och det galna studentlivet, dock inte bakismorgnar. Tårtan jag bakade när jag var phös:
Hittade en till bild jag gillade, vad tycker ni om den här utformningen på skorna? Jag gillar nog mest de brunbrända benen:P Men klacken är med en liten twist, me like!
//I


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar