fredag 10 april 2009

Borås och Harrys

Hej igen alla era små påskkärringar! Hur har ni det hemma? Jag har då gått ut för första gången på detta året:P Haha, inte utomhus, där har jag varit många gånger:) Men efter en påhälsning hos Rita blev jag typ övertalad att komma ut och festa lite. Först var det tal om X&Y, nog enda spännande klubben här i Borås, men när vi kom fram till centrum hörde vi från kompisar att där hade det redan bildats en lång kö. Därav ett besök på Harrys.

Det var faktiskt överraskande bra, bra blandning på folk och helt ok musik. Och ännu bättre med roliga kompisar, det gjorde verkligen kvällen:) Så nu är jag sugen på ännu mer fest, får se om jag lyckas ordna en fest på bryggare när vi kommer tillbaka från London, jag vill verkligen!

En till (trevlig) överraskning fick jag när jag kom hem vid sisådär tre inatt och hyfsat trött - min bror bäddade upp (!) soffan åt mig, något jag hade aldrig vågat hoppas på! Haha:) Jag har verkligen världens bästa bror när han har sina stunder:P Morgonen började bra för jag kände mig helt utsövd:) Det är underbart när det är så^^. Det väntar också en (förhoppningsvis) god rätt i ugnen, och jag har varit hungrig ett tag så nu är det hög tid att smaka lite:P

Förresten, har ni redan hunnit sola ute? Det har jag, och jag kan berätta att det är helt underbart att ha en stor solig baklong!

Glada påskkramar, I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar