måndag 13 april 2009

Måndagsmorgon

Godmorgon änd kärlek to everyone:) Nu njuter jag av soppan till frukosten, när jag la i rommen såg det ut som ett hjärta, klart värt att fotas:)

Min färd hem har gått jättebra, förutom en lite öm rumpa.. Tack sötnos att du hämtade upp mig!

Idag, ja, har jag stannat hemma, så härligt det är att ha sovmorgon på en måndag!
Min dag har dock inte börjat riktigt än så ni får lite bilder från Borås att kika på så läge:P T.ex.min Perfekta Citronkaka (krämen blev lite för lös och marängen hotade att attackera så fort man skulle ta en bit..) och Den Goda Fisken:









Under en promenad i affärerna (märk, jag köpte inget!!) hittade jag och Rita den här snygga fåtöljen, dock inte jättebekväm att sitta och sträckläsa i, men absolut ett blickfång!

Gissa vad jag ska göra nu... Köpa mjölk!! Och bara ta och njuta av vädret. Lov är härligt, det behöver man mera av:)

Jag har börjat misstro att jag kommer bli klar till hösten och istället haft tankar på att bara jobba och resa iväg eller läsa de kurser som låter spännande och inte ha massa måsten och saker jag måste slutföra. Gillar inte den stressen som blir kring att bli klar med utbildningen och allt.
Som jag och Eve kom fram till igår - nu är det kanske den enda tiden man kan vara ledig när man själv önskar, resten av livet blir det ju jobb och antagligen familj som bestämmer över ens tid, när ska man njuta då? Därför tänker jag just - njuta här och nu!
//I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar