fredag 23 januari 2009

Lite ändringar

Nu har jag hittat lite knappar till bloggen, det kanske märks? Bilden får vara som den är, har tyvärr ingen finare ännu, och photoshop är inte min starka sida. Annars hade jag kunnat tänka mig ett kollage av alla mina småintressen:)

För er som inte har sett denna - titta på den, och speciellt taxen! Hur gullig som helst! "Jaaa!.. Nain!!" Haha, bara för det är den värd att se, inte så mkt annat faktiskt.

Och båda Madagaskarfilmerna är också roliga, där älskar jag pingvinerna, ondare varelser finns inte, inte heller några som är lika förbaskat coola! Höhö, den är trevlig:) Notera det lilla efterhängsna fluffet som följer ekorrkungen - söt är det enda ordet.

Nu blir det vaaarm dusch, kylan ute idag var inte nådig! Hoppas det blir bättre imorgon, för då ska jag träna:) Foten funkar nästan som vanligt nu:)

Sov så gott sötnosar!
//I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar