lördag 24 januari 2009

Det går bara man vill

Kom från träningen för en halvtimma sen, jag pallade mig dit!!! Vanligtvis hittar jag på alla möjliga orsaker för att inte visa näsan ute, men idag lovade jag mig själv att besöka träningen och det gjorde jag:) Igår kunde jag inte låta bli att pilla med foten igen, såret blev ganska djupt men blödde inte, så med sockorna på och lite försiktightet gick det som på smör:) Det är helt otroligt vad mycket energi man får trots att man blir av med massa energi! Alla borde träna!

Efter en snabb dusch ska jag ge mig ut i ruskvädret (tur det inte regnade i förmiddags) och se om jag kan beställa glasögonen. Kan fortfarande inte bestämma mig om jag ska ha paret med tjockare bågen eller inte. Gillar de men vet att jag inte kommer använda de så ofta. Hmm....
Vad tycks? De grönskimrande passar perfekt, de ovanför är lite coola men även "för mycket" glasögon. Ska kanske rådgöra med optikern igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar