tisdag 20 januari 2009

Dags för nya mål

I förrgår bakade jag igen. Såklart att det finns knappt nåt kvar! Jag får tacka mina snälla kompisar som tycker om mina bullar:) Annars hade inte den träningen jag har nu hjälpt alls. Nu är det kanske två-tre bullar på magen jag behöver bli av med, det ska förhoppningsvis inte ta så lång tid. Sen ska jag lära mig att hålla in den mer, så den inte skymmer resten av mig:-P Som sagt, det behövs lite ändringar i mitt liv. Vill komma nånvart och göra det jag tycker om! Det får man dock ta lite i taget. Känns skönt att jag hinner med både energikursen och praktiken, chefen blev tom. glad att jag endast kommer närvara halva veckan under praktiktiden, sysselsättningsproblem!

Idag köpte jag det första rabbatterade studentkortet, fy vilket krångel det var! För att vinna ca 200,- skulle jag ta passfoto, legitimation, studentbevis och gud vet vad. Bara för fotot i automaten tappar man halva poängen med rabatten. Som tur var dög det bra med ett utskrivet foto som jag fixade på jobbet (tack tack face:P).

På fredag väntar en storhandling på Willys, saker börjar ta slut här hemma.. Sen får jag se hur mycket som blir över, vill ha nya glasögon! Faktiskt det enda jag vill ha just nu. Riktigt snygga glasögon. Med en markerad båge så man kan börja använda de mer. Mina gamla har jag tröttnat på för längesen.

Det är underligt hur fort saker kan förändras. I en, runt omkring en. Saknar vissa saker.. vissa får väl accepteras. Man kan inte förändra någon annan än sig själv... Ska man vara glad eller ledsen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar