onsdag 14 januari 2009

Transporter 3

Skulle just sova, men fastnade framför film. Anna visade sminkning hon tyckte om och jag testade att göra ungefär likadant. Får jag samtycke så finns det en bild imorgon:) Blev nästan som man ville, tror dock att det ser bättre ut i dagsljus.

Plugg idag har äntligen gått bättre än på flera dagar, måste lära mig lite saker utantill. Snart ingen tid alls, men det är bra med belöning efter 6 timmar med matteböckerna. Ganska effektiva timmar ändå, imorgon vågar jag räkna ordentligt på extentorna:)

Här är lite bilder från den tiden då jag tillät mig att göra lite annat, bl. a. en framsida till min planeringskalender. Använde denna bild som jag sedan skar ut på papper.
Som blev såhär:
Dessa kommer från en natt då jag hade lite svårt att somna. Ibland blir det bra ibland mindre bra, men trevligt att få ner idéer på papper. Nån gång ska jag sy:)


Nu blir det sovdax, sisådär två på natten... Inte så bra jag vet, men jag får ta liiten sovmorgoon:) Pussar på er söta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar