fredag 9 januari 2009

Hm, knasigt

Kanske jag borde bli något annat när jag blir stor? Blev plötsligt sugen på dessa kurser:
http://www.kladskolan.se/main.php

När jag allmänt letade efter hur man kan teckna på modellfigurer snabbt för att sedan applicera kläderna som man vill ha dem. Hade ju tänkt sy något eget någon gång, när jag känner att jag har tid med det...

Men som sagt, hade man haft möjlighet att vara ledig och inte öka på sina csn-skulder så hade jag helt klart tagit några pysselkurser. Nu måste jag istället koncentrera mig på att bli en bra byggnadsingenjör, såå långt ifrån design det bara kan bli (om man inte inkluderar CAD där allt iofs ändå blir förutbestämt av arkitekter, blä!).

Å andra sidan behöver jag inte hela tiden anstränga mig för att alltid åstadkomma något jätte designsuperfint eller nytt, utan göra det bara när jag får infall att göra något eget, och tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar