fredag 9 januari 2009

Röda rutor i kalendern, första - check!

Igår avklarades första omtentan för detta året, dock var det inte första (eller andra) gången jag skrev den:( Nu hoppas jag verkligen att jag har satt den. Nästa tenta (om exakt en vecka) ska jag plugga till med samma bestämdhet, jag vill inte ha fler omtentor efter mig!! Tycker faktiskt det ser snyggare ut med fler och bättre betyg i Ladok:) och vill ansränga mig lite mer.

Efter att tentan var skriven "glömde" jag att mitt konto lider redan och tog en tur till Väla. Iofs handlade jag knappt några onödiga grejer, dörrmattan behövde ju bytas ut och bland de stora glasen hade det glesnat lite. Och så hittade jag ett par ljusa gardinlängor på Indiska, för inte mer än 100,- för båda. Kan man motstå? Tydligen inte jag:)

De får dock vänta tills det blir lite ljusare ute. Och jag hoppas att det blir det snart!

Sedan gick jag in på Gina, och det var nog ett misstag. Nu vill jag ha höga stövlar, vilka har jag dock inte hittat ännu. Hittar jag inte de tillräckligt snart måste våren komma tidigt i år! Så man kan ta fram alla lätta, ljusa och färgglada plagg igen... Och alla skor:) Fast då måste jag bereda mina fötter på skoskav igen, det har jag inte haft på länge ju, så bortskämd jag blir:)

Men till dess kan man iallafall drömma lite. Och hoppas. Hoppas verkligen jättemycket. På framtiden och sig själv. Ska försöka vara kreativ någon timma, vet att jag inte kommer somna förrän tolv i vilket fall.

Pussar och kramar på alla glada, trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar