torsdag 22 januari 2009

En ond natt

Åhh igår var en sån jobbig natt, kunde verkligen inte somna pga. den dumma foten som mal och värkte hur jag än la mig. Efter timmar av snurrande dovades smärtan något och jag kunde somna. Som tur kändes det inte alls lika mycket i foten när jag vaknade, vad glad jag är att kunna gå ordentligt! Igår haltade jag ju runt hela dagen. Kanske ska vara en lärdom att inte "ta hand" om mina fötter på så brutalt sätt.

Trots en ganska overksam början på dagen har jag ändå åstadkommit lite, varit ute en sväng, kikat in på biblan - typ ett år sen sist! Och haft ett möte med nya valberedningen. Angående böcker: det är underligt hur man verkligen hatar böcker man just har skrivit tenta på, och sen står vid bokhyllan och tycker "Hur undviker man fuktskador - oj detta var ju intressant, sånt måste jag läsa!" Det blev ganska många sånna böcker och så blev det två av D. Adams, dock inte Liftarens guida till galaxen, när jag såg hur jäkla tjock boken var gav jag upp idén på en gång. Filmen tyckte jag iaf var trevlig:)

Snart ska jag till optikern igen och sen blir det ett till möte på skolan med min gamla grupp, får se om vår kära lärare har nåt vettigt att säga. Man ska inte hoppas för mycket på den mannen men ett möte är ett möte. Must go.

Kramar //I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar