tisdag 6 januari 2009

Blir det som man säger?

..Nytt år - nya möjligheter? Mitt nya år började med en pappersklädd WC! Eller så var det det gamla som gick över i det nya, vilket som - jag tyckte det såg oerhört roilgt ut varför ni nu ser detta mästerverk på bild^^ Toan och rören och senare även golvet kläddes in i papper för att jag inte skulle kladda ner precis allt med färg. Lyckades faktiskt bara med mig själv och väggarna:)

Tyvärr blev det inte så många bilder från nyårsfirandet, det glömdes liksom bort att det finns kamera som kan föreviga trevliga ögonblick. Men de kan vi minnas istället;)

Nu är det lite brownies och film hemma, för jag vågar inte visa näsan ute. Oh, när jag kladdade runt med smält blockchoklad kom jag ihåg de alla stackars människor som har råkat ut för spillda tekoppar över knäna och saker flygandes kors och tvärs... Thihi, roligt, men samtidigt lite pinsamt. Alla som har märkt av mitt kladdande ber jag så mkt om ursäkt:-P

Annars fortsatte året fint och lugnt med början till tentaplugg, vet dock inte hur effektivt egentligen, men lite mer fattar jag och hoppas verkligen på det bästa. Klarar jag den, och en till så blir jag jätteglad:) Sen ska jag bara hitta ett intressant exjobb att skriva. Och hitta ett jobb. Det är många steg dit, men snart så ska de alla bli avklarade. Just nu längtar jag dock till sommaren och värmen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar