onsdag 29 oktober 2008

På jobbet

Sitter och äter frukost vid datorn. Vanligtvis brukar jag vara döhungrig vid nio och då sätter jag mig ute i tv-rummet och äter där, men idag kände jag att det var lika bra att ta in frukosten till mitt rum o käka, så kan jag skriva lite samtidigt:)

Blev nyss klar med en sån "vagn" med runt 350 ritningar som ska scannas och bli bildfiler, så får killarna lite att göra nu. Själv ska jag fortsätta kolla så att filerna har lagt sig rätt och överhuvudtaget har publicerats. Hade lite problem med det i förrförra veckan. Har räknat ut att denna månaden har jag jobbat i ungefär en vecka sammanlagt, mot en dag förra månaden. Så det med att ha ett månadskort lönar sig faktiskt. Man försöker hinna med och jobba så mycket man kan.

Igår fick jag sluta lite tidigare
och skynda till Lund, höll på att missa att det är ARKAD-förberedelser. Det mesta var iofs likt förra året, förutom väskan och pikén, båda var lite snyggare än i fjol. Väskan kan jag tom tänka mig använda mer än en gång. De bör tänka mer på sånt, ju mer man använder en reklamgrej desto mer syns företaget och blir mer populärt:)


Idag måste jag inga mitt företag också och se till att de har koll på saker och ting. Det hoppas jag går snabbt nånstans över lunch, idag kommer det förhoppningsvis inte vara så lång dag som igår. Förvisso var jag hemma vid halv nio och hann med att fixa lite mat till idag och även gå en kort promenad. Det var skönt frostigt i luften igår, lite kallt, men då gällde det att klä sig lite varmare. Hittade ett par trevliga hus till, såg så mysigt ut med lampor och trädgårdsbelysningar överallt:)

Ska fortsätta jobba nu, dvs. fortsätta sitta vid datorn:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar