fredag 31 oktober 2008

Halloween-fest!

Det har lyckats bli en rolig fest och jag kände mig som en katt i sminket och kläderna! Det var superkul att så många andra tog ut svängarna och hade både färg och masker och ibland annat, för att passa så bra till halloween:)

Min nos smetades dock alltför ofta ut, kunde inte låta bli att klia och fingra på den hela tiden:) Har en del foton, men de kommer vara på min facebook i så fall. Jag är nöjd med kvällen i varje fall, hade skoj och blev inte så full trots lite vin:) Imorgon ska jag sitta vid datorn igen och rita, så då kan man vara lite trött:)

Puss på er som gjorde min kväll så underbar! Imorgon ska det drickas skumpa, för en väldigt skön och trevlig person ska firas! Det ser jag fram emot:) Nu ska jag dock däcka:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar