onsdag 22 oktober 2008

Archicad

Nu har jag fixat så jag har nån slags CAD hemma, och kan jobba hemifrån med. Behövs just nu, när jag sitter och pluggar istället för att rita och skapa bygghandlingar. Har ju helgen ledig och kan sitta och jobba med det då. Eventuellt jobba i ADT när det behövs, men hoppas på att ArchiCAD går snabbt att lära sig.

Min spis fungerar alldeles utmärkt igen, tydligen var det lite fukt som letade sig in under plattan och gjorde att jordbrytaren reagerade.

Borde sätta mig och gå igenom mina utgifter för nästa månad, sko-passion är dåligt.. Om du har det med så gå INTE in på http://www.scorett.se/, vissa skor där är livsfarliga för plånboken men hade varit trevliga att ha i garderoben och på fötterna.. Speciellt avsnittet "stövlar på klack" är extra intressant:-P


Dessa snyggingar hittade jag. Finns massa andra med större och lägre klack om man vill, bara jag som är skadad och vill vara låång:-D De finns dock på lite olika butiker fattade jag det som. Så vill man ha något får man leta ett tag. Har fatkiskt inte varit ute i skobutiker på ett bra tag nu. Det är nog lika bra:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar