onsdag 29 juli 2009

Belarus

Da var man i hemmatrakterna igen, ar mattligt trott efter den langa resan, men saker och ting ska goras sa det ar bara att springa runt och gora allt som ska goras, hoppas pa lite mer vila imorgon.

Kommer uppdatera da och da, kan nog ha atkomst till natet i princip nar jag vill, bara jag ar i stan. Huserar hos mostern pa landet sa lange:) Natcafeerna ar lattillgangliga och inte sa dyrt i timmen. Lite har andrats pa fem ar men inte mycket. De flesta har mobiler och ar ratt tekniska, men lokaltrafiken ar inte att hanga i granen och hemstaden ar lika trott och dammig som den var for de fem ar sedan. Eller, hemstaden har jag inte besokt annu, nu ar det den storre av smastaderna jag ar i.

Hoppas att jag kommer traffa nagon gammal kompis snart, annars blir det latt trakigt aven om det finns lite saker att gora. Far avsluta for denna gang, men vi hors sakert snart igen:)

//I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar