lördag 25 juli 2009

Helgen

Snart har Helsingborgsfestivalen lekt och spelat klart och jag har inte ens sett hälften av den. Igår kollade vi på Joddla med siv, det var väl det enda. Ville sett Salem Al Fakir men orkade inte vänta till spelningen började. Mycket som inte orkas med nu i dagarna, kanske är det allt som ska göras innan resan som tar kraft och tid, kanske är det bara en liten svacka jag är i. Trött i kroppen och lite i själen, orkar inte engagera mig mer än vad jag kanske bör..

Idag kände jag att jag borde träna så efter en kortare övervägning tog jag mig upp till kärnaparken där vi brukar träna nu på sommaren. Tror det var rätt bra att göra det, förmodligen sista träningen innan jag åker iväg. Sen kom jag hem och sov i två timmar, så var den dagen borta. Kvällen är visserligen kvar, kanske man ska ut och kolla på Moneybrother? Och packa väskan, snart bara två dagar kvar!

//I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar