fredag 10 juli 2009

Ska bli...

..frisk! Idag bestämmer jag mig för det. Orkar inte med hostan och orklösheten längre! Om jag byter sängkläderna, duschar, städar hemma, försvinner bacilluskerna då? Jag hoppas verkligen det. Både denna och förra natten har jag hostat så lungorna nästan hoppat ur, ingen sömn eller vila förrän på morgontimmarna. Fy vad det tröttar ut en!

Orkar jag med det ska jag ta en promenad, nu har jag suttit inne hela två dagar(!) och inte orkat göra något.

Min lilla planteringshörna. Tomater, salladslök, kryddor och blommor i en salig blandning!

//I

2 kommentarer:

  1. Riktigt imponerande odling!!

    Jag måste plantera om resten av mina paprikor i helgen, har redan givit bort 5 st men jag har fortarande cirka 15 kvar. Sen tror jag det dröjer typ en vecka tills jag kan skörda den första gurkan :-)

    Hoppas du kryar på dig snart, låter som du har varit med om det värsta, sen hjälper alltid positiv energi! :-)

    Kram Mac

    SvaraRadera
  2. Tack:) Positiv energi behövs nog i massor! Känner mig på bättringsvägen, nu är det bara hosta som är lite besvärande, men den får ge med sig snart!
    //I

    SvaraRadera