måndag 20 juli 2009

Resfeber

Nu har jag börjat drömma sådana drömmar där jag har två timmar till jag ska flyga och har inte packat ett skvatt, eller att jag försover mig och så vidare. Inte det minsta roligt när man vaknar och är överstressad.. bara en vecka kvar nu, dessutom ska jag få nyckel till nya lägenheten dagen innan jag åker..

Har såklart stora problem med presenter man ska ta med sig, har ingen koll på vad folk behöver och vad jag ska köpa.. Har ni några tips? Vad jag ska handla i hemlandet vet jag nog på ett ungefär:) Hoppas resan går smidigt, var ju några år sedan man var iväg dit..

Försöker göra klart alla inlämningsuppgifter till nätkursen så jag förhoppningsvis får de rättade innan jag åker iväg, samtidigt som jag funderar på hur jag ska möblera i den nya lägenheten.. En sak i taget? inte här. Vill komma iväg till någon loppis, bara för skojs skull. Kanske man hittar något roligt ändå? Men det sen, först plugg!

//I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar