söndag 5 juli 2009

Veckoslut

Snart är det slut även på denna veckan, and what have I done? Inte värst mycket, jobbat en dag i varje fall:) fredagen till och med! Sen satt jag och väntade på tåget i en timma, så olönt!! Varför kan de inte säga på direkten att de inte kommer köra förrän om en timma? Hade ju kunnat ta en sväng ute på stan då. Vad säger man mer än: Skånetrafiken!

Igår fick vi en myskväll ute på terassen hos Anna med grill och tilltugg. Synd jag åt så himla mycket, kände mig som en strandad val när jag väl var klar med maten, och sen tryckte man i sig ännu mer för att det var så gott! Hur typiskt?! Jag ville ju ut och dansa, men kanske inte med den gravidmagen nej:)

Denna dag var väl inte så givande, kände för att sova bort hela den. Tur var väl att jag ändå kom ut, hittade några glas som nog är lika de som jag successivt har tagit sönder, dock en ny förpackning.

Det gamla glaset till höger, någon skillnad?

Köpte även några krukor till tomaterna, de börjar växa ifrån de trånga burkarna och kräver en snar omplanterng.

Igår upptäckte jag även att en ny volleyboll borde inskaffas eftersom den gamla fick en punka, så gjorde det på direkten. Ville spelat redan igår men ingen kände för det, därför tränade vi lite ikväll istället. Rätt så bra att kunna passa den åt rätt håll liksom. Tur är väl att man kan slipa på sina färdigheter innan man hinner göra bort sig:)

//I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar