lördag 1 augusti 2009

4:e dagen

Ar nu fjarde dagen hemma, och trots att jag aven har hela nasta vecka pa mig sa flyger tiden. Efter fixande och trixande hela forsta dagen har har vi bara tagit det lugnt de pafoljande tva.

Har ar varmt, runt 28 grader nar solen skiner. Solade i en timma igar och redan har jag fatt lite farg, trots solfaktorn och att jag solade efter tre. Solen var fortfarande varm och det var svettigt ute aven kl.18 pa kvallen. Ja, ungefar som de varmaste dagarna var i Sverige, sa ar det nu.

Idag ar det molnigt och svalare, ar i min hemstad och halsar pa lite folk harifran, dock har jag inte traffat pa nagon av mina gamla bekanta annu. Och i brist pa annat att gora sa tar jag nu en timma pa internetcafeet. Svarar pa mail och skriver en liten notis har:)

//I

1 kommentar:

  1. Privetik,ja smotry,tebe tam sosvem sku4nooooo ;( zal 4to ti ne podderzivala kontakt so starimi druzjami.......

    SvaraRadera