fredag 15 augusti 2008

Fullbokad helg!

Yess. Idag är det "sista" dagen på jobbet. Sedan övergår mitt sommarjobb i ett extrajobb en-två gånger i veckan. Jag fick erbjudande om ännu mer extraknäck, men det ska jag inte tänka på förrän jag är klar här och har koll på skolan. Nog med arbete, om några timmar är det helg!
Och då ska jag:

1. Fika med Caroline ikväll. Igår kväll fick jag för mig att baka kanelbullar. De blev jättegoda faktiskt, men kanske inte så nyttiga...

2. Hämta mina omklackade och omsulade skor imorgon förmiddag. Ser inte fram emot att betala 600,- för det men tre par välanvända och bekväma skor kan vara värt det. Efteråt blir det ett kort möte för att gå igenom planeringen ör FlyIng. Den 7:e september ska allt vara klart!

3. Under dagen har jag tänkt hinna med att måla klart rampen (bilden på det kommer upp litet senare i så fall) innan Takida-konserten på kvällen.

4. Vallåkra på söndag och titta på bilar:) Finns massa fina saker att se där tydligen. Ska bli kul! Sen har jag plugg två veckor framåt...:(

Några av mina framtida projekt, mitt hus:



Än så länge bara uppritad i paint, men vill rita upp den i 3D när jag hinner. Man ska ju börja planera för framtiden redan nu:) Detta huset kommer såklart modifieras lite.

En kamera jag vill ha nu:
Dustin home säljer den dessutom med ett erbjudande, en väska och utökat minne på 2GB på köpet, saker jag ändå hade investerat i. En Canon IXUS 80:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar