fredag 19 december 2008

Bekväm eller frusen

Det är helt otroligt så bekväm man har blivit på sistone, inte är det skönhet (eller vad det nu är) som kommer först längre. Säg en tonårstjej i en lätt sommar-trench och högklackade sandaletter (med ful klack) i tunna svarta strumpbyxor och antagligen shorts (eller kortkort kjol) till. Bara jag tänkte hur kallt klädd hon var frös jag i mina dubbla tröjor, vantar och halsduk. Hoppas iaf hon inte ska långt i sin sommarutstyrsel.

Åndå så var det inte längesedan jag hade små kjolar och shorts på vintern, och kan nog tänka mig att ha det nu med men kanske inte på jobb. Som tur är så har man blivit smartare med åldern och nu är det tjocka strumpbyxor som åker på och är benen kalla så ska fötterna och resten av kroppen absolut vara varma. Eller så har jag bara blivit mer frusen? Oavsett vad så är det bra att vara varm:)

Önskar er som ska tenta imorgon lycka till, själv väntar jag till påsk:) För det är två andra tentor som ska sättas i januari. Men lite lov får det ändå bli:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar