måndag 8 december 2008

Ledig dag

Idag slösade jag bara bort en ledg dag. Men det var så himla skönt att få blunda för de flesta måsten och göra sånt man lägger undan till sist, och få vara i sängen nästan hela dagen om jag ville. Blev iallafall klar med testamentet som har väntat på att bli färdigt i flera månader nu.

Fixade klart framsidan på min nya almanacka, nu ska jag bara skriva in alla kommande händelser:)

Sen bakade jag andra halva degen som blev kvar sen fredags, nu har jag massa tunnbröd:) Receptet finns hos Shabbychic - se länken på min sida. Hennes bröd ser dock så mkt finare ut.. Men dessa blev goda i vilket fall:)
Får sova snart iallafall, men inte så snart, för annars så somnar jag inte... Grattis gumman, glad att något ärtillbaka igen, håller tummarna för att allting ska hittas snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar