söndag 7 december 2008

Julsittningen

Jag lyckades sy färdigt kostymen och bli bara en timma sen:-P Iofs så kunde jag inte ha på mig byxor direkt för det satt massa nålar i byxbenen och höll de svarta banden på plats, så det fick åtgärdas förhand i pausen, sen var jag kill bill upp till hundra!

Det var god stämning i sittningslokalena och vissa gånger trodde man att golvet skulle braka samman, så det stampades och klappades. Jag hade jättetrevligt under kvällen, och kändes igen som hon i kill bill:) Det var kul.

Senare under kvällen blev det dock lite tråkigheter, hoppas hoppas det ordnar sig snart. Inbrott och stulna saker är inte kul:( Jag klarade mig men flera vänner har förlorat sina värdesaker. Varför gör man såhär? Varför förstör man glädjen? Och framförallt - vad hittar man hos studenter?? Håller tummarna för att sakerna ska återfinnas.

Själv ska jag ta och städa bort alla nålar som ligger lite här och var i lägenheten och vänta på att min mobil kommer tillbaka. Och få prata med vännen. Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar