lördag 13 december 2008

Klappa på axeln

Idag har jag varit duktig och sparkat ut mig till träningen, och det var nog bra, vilken galen träning det var:) Vi sjöng och tränade och spelade instrument och det ville den brasilianska instrutore att det skulle göras samtidigt. Men det gick bra till slut ju:) Och roligt var det. För oinvigda - sök på capoeira CDO!

Nu är kroppen iaf pigg trots att det snart blir mörkt igen. Det med träning bör jag göra oftare, trots att man blir trött i kroppen så blir man även pigg. Det är väldigt bra för en vintertrött Ina.

Ikväll ska jag sitta och fundera ut julklappar som inte kostar pengar men ändå är trevliga att få. Till mamma har jag nog kommit på vad jag ska ge, men min bror är det lite svårare, märkesgalning som han är och trotsig tonåring fortfarande, kan det bli värre? Får se om jag hittar något iallafall.

Gjorde sönder en av mina fina ikea-lampor när jag städade, så nu är det lite mörkare för blommorna:( Men golvet är iaf rent och frysen avfrostad, så glad att jag har fått det gjort! Nu ska jag bara ta hand om mig själv med:)

Trevlig helg till er ute i vintermörkret:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar