fredag 21 augusti 2009

Huller om buller

Idag lossnade räknandet lite, håller trenden i sig finns det faktiskt chans att jag klarar tentan på tisdag. Gick lite smått upprymd från skolan, vilket innebär att idag har jag fattat mer än vad jag gjorde igår. Tre dagar kvar, minus ett till förmån för juridiktentan, lyckas jag lära mig tillräckligt för att klara tentan blir jag gladare än gladast. Gillar känslan att förstå vad man sysslar med:)

Hemma ser det ut som om jag har tentapluggat i tre veckor, saker överallt. Tur är väl att jag ställde mig och diskade imorse, så är det problemet väck ikväll. Ska försöka använda energin jag fick av att änligen fatta något till att plocka några lådor till och kanske snygga till det lite så jag kan få lite ro till att sova. Kanske även repetera juridiken, inte pluggat alls på den sen jag kom hem.. Prioritera kallas det.

Imorgon, ja då blir det mera skola, innan alla tentor är skrivna för denna gången bor jag knappt hemma. Är jag duktig nog att börja räkna på extentor så får jag unna mig att gå på avflyttningsfest för en vän som snart flyttar långt upp i landet:( Hoppas man får tid att åka upp och hälsa på!

Sen får jag försöka hitta på någon födelsedagspresent till lillebror, den lilla kräsna skiten. Kommer nog tyvärr inte hinna med resan till Borås och hälsa på. Beror nog på om jag får iordning lägenheten någorlunda bra. Får väl se helt enkelt! Nu lever vi för tentorna:)

//I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar