onsdag 19 augusti 2009

Tjoho!

Jag är tillbaka för en evighet sen! Känns det som nu. Plugg, lite packande och planerande för den nya lägenheten har tagit över min fritid nu. Sitter av min rumpa framför datorn lite mindre nu då jag har fått försmak för livet utan mobil och knappt ens en dator i två veckor, så himla förbannat skönt! Teknik är bara en stressfaktor. För man tror att man inte klarar sig utan.

Ikväll har jag dock suttat här i snart tre timmar, kollat in på alla sidor jag brukar lusläsa och bara skummat lite, rensat mailet lite och svarat på några meddelanden. Bara det, BARA det tar sin tid, och plussa sen på att chatta med folk! Vi har ju för fanken glömt hur man fikar nuförtiden, för allt sker över internet! Ähh, gött att vara tillbaka:)

Imorgon tänker jag inviga pluggdagen med scones på skolan, mumsigt värre! Har receptet framme så om några minuter ska jag trolla lite i köket och sedan låta degen vila tills imorgon, nybakat är godast! Kände att det var dax att upprepa det som nästan blivit tradition, tentapluggande och scones med varmt te, grädde och sylt! Prima:)

Pussar på er, uppdaterar när jag får lite tid över! Annars kika in på www.inessa.blogg.se där jag också skriver då och då, kan inte bestämma mig om vilken sida jag ska ha kvar, därför är jag på bägge så länge....

//I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar