lördag 19 september 2009

Yrvaken

God morgon! Jag vaknade för en stund sedan, sitter och beundrar den vackra morgonen och funderar på att krypa in under täcket igen... Varför jag gick upp? Joo... det är träning nu snart, där har jag inte varit på måånga veckor.. så jag gick upp, åt frukost och nu sitter och känner hur ögonen stänger sig.

Efter gårdagens kladdkakekväll med film är jag lite trötter. Den sista filmen vi såg var sådan jag inte brukar titta på när det är mörkt, Drag me to hell. Visst, bra action i filmen, men också läskig, inget för rädda små flickor som mig. Jag kan nog kanske skippa träningen till förmån för lite mera sömn, blev ju lite sent inatt..

Alltså, efter att ha rådgjort med mitt samvete, går jag och kryper ner i sängen igen:P

//I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar