onsdag 9 september 2009

Härligt

Jag är visst klar med det jag hade fått för mig att göra, t.ex. en, eller två, tentor. En av de kändes ju bra, resultat kommer denna veckan. Den andra är det ett skölje av ovisshet kring. Kan ha gått bra, kan ha gått så att jag behöver bo på skolan lite fler dagar i jul.

Min lägenhet har dock en trevlig tendens att bli bättre och bättre. Efter tentorna flyttade jag ju. Då var det kaos. Nu är det bara lite oreda:) Blomman som fick stryka på foten under flytten - ALLA grenar med blommor och blad hade gått av då - börjar visa tendenser till att leva, några fina gröna blad såg jag imorse, och blev glad:) Då tycker den om mig iallafall!


Hittade just en ny funktion i mobilen jag aldrig använt och det får mig att känna mig lite dum.. den går ju att använda som usb!! Bara att man ska välja rätt när den frågar vad man vill göra med den vid inkoppling till datorn.. Laddar nu upp lite musik till minnet, hoppas det fungerar också:) Detta sätt fungerar ju mycket snabbare än att först ladda till mobilen, sen flytta över till minneskortet! Man är ibland dummare än vad man tror..

Ska diska upp lite nu medan musiken laddas över, hade ju en liten kräftskiva här igår:) Finns lite mer att läsa på min andra blogg, www.inessa.blogg.se. Känns som att jag har börjat använda den mer än brukligt nu:P Men för att inte skriva om hela historian kan ni läsa lite där istället;)

//I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar